Prin utilizarea acestui Site, sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare.

Inainte de a utiliza sau obtine informatii prin intermediul acestui magazin online, avem rugmintea sa cititi cu atentie Sectiunea Termeni si Conditii.

ecografe profesionale

Conditii de livrare

Acordam o mare importanta calitatii serviciilor si a produselor noastre. Fiecare produs este insotit de certificat de garantie. Toate produsele sunt supuse periodic unor controale stricte ale calitatii si certificate conform ISO. Fiecare produs este sigur si va fi etichetat la cea mai inalta calitate. Toate taxele de transport se adauga la pretul produsului achizitionat. Fiecare produs va avea atasat in colet, manualul de instructiuni cu privire la functionarea acestuia si video-uri cu toate informatiile utile si prezentarea aparatului in cauza. In perioada in care produsul achizitionat este inca in garantie, in cazul in care se deterioreaza, pote fi trimis la reparat sau schimbat. Pentru comenzi si informatii cu privire la produsele noastre, ne puteti contacta telefonic si va vom raspunde in cel mai scurt timp. Termenul de garantie legala este in conformitate cu legislatia. Termenele de livrare variaza intre 15-20 de zile lucratoare. Pretul, modalitatea de plata, termenele de achitare vor fi intotdeauna specificate in comenzile efectuate.

Obligatiile cumparatorului

In cazul platilor in rate, clientii sunt obligati sa transmita datele personale si informatiile de risc. Informatii detaliate cu privire la orice produs sau contract, se obtin prin consultatii telefonice la numarul de telefon afisat. Compania noastra garanteaza confidentialitatea informatiilor personale.

Aveti intrebari cu privire la Garantie, la produsele sau procedurile noastre?

Nu ezitati sa ne contactati!
Procesul de garantie al produselor
Pentru a beneficia de garantia produselor, clientul are datoria sa pastreze certificatul de garantie aferent fiecarui aparat. Vizitatorii si cumparatorii nu au permisiunea sa incalce dreptul de proprietate intelectuala si sa utilizeze informatii din continutul site-ului nostru.  Fiecare comanda efectuata se va face in baza unui contract si va fi confirmata telefonic sau prin format electronic si anume email.
termeni si conditii insert healthcare
Modalitatile de plata
Preturile imprimate pe factura emisa oricarui produs vor fi aceleasi cu cele transmise de operatorii nostri in momentul confirmarii comenzii. In cazul in care produsele comandate nu vor fi in stoc, se va asigura refacerea stocurilor, iar clientii vor fi informati corect in conformitate cu termenii si conditiile conform livrarii. Fiecare livrare va fi confirmata. Fiecare produs este in stare excelenta, la livrare fiind insotit de factura, chitanta, sigiliu si certificat de garantie. Clientul va trebui sa suporte intotdeauna cheltuielile de transport.
Conditiile de Retur
In cazul unui retur al produsului comandat, ambalajul trebuie sa fie intact si sa respecte procedura in vigoare, fara sa prezinte urme de deterioare. Doar in cazul in care produsele livrate nu corespund comenzii solicitate, administratorul are obligatia de a-si asuma costurile returnarii.
Obligatiile clientului. Politica de Retur
Clientul are obligatia sa informeze administratorul despre intentia sa de returnare cu cateva zile inainte, cu specificarea numarului de factura. Clientul va trebui sa astepte confirmarea, apoi poate returna produsele si in termen de 30 de zile, va primi contravaloarea facturii.
Politica de confidentialitate a datelor personale
Compania noastra nu va instraina nici o informatie fara acordul dumneavoastra. Conform legislatiei in vigoare, fiecare informatie cu caracter personal va fi colectata in conditii de siguranta.  Scopul colectarii datelor cu caracter personal este folosit strict pentru onorarea comenzilor, pentru realizarea de statistici si pentru procedurile de marketing. Pentru exercitarea oricarui drept, va puteti adresa cu o cerere la adresa sediului companiei noastre. Fiecare cerere va trebui sa fie datata, semnata, scrisa si stampilata.